Gå till innehåll

Tävling - Månadens bild januari 2013


Yodelking

Rekommenderade inlägg

Äntligen har man vaknat till liv efter nyårsfirandet!!!

Med orden "Bättre sent än aldrig" drar vi igång årets första tävling av 'Månadens bild'.

För januari månad så har vi valt 'Valfritt Tema'

Bilden kan skickas in t.o.m. den 15 januari.

Mer information om tävlingsreglerna och hur du skickar in bilden finns att läsa under följande länk:

Månadens bild

OBS: För 'Månadens foto' gäller bildstorlek upp till 1280x1024 och filstorlek är upp till 500kB.

Lycka till!

Ändrat av wrang
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej!!! Jag skickade in en bild även om den inte var något speciellt, fast jag har bara fått 1 röst än så länge och räknar inte med fler... haha

Men skicka in kan man ju göra ändå, det är bara roligt med fler bilder.

Jag har bara en vanlig kompaktkamera och så mobilkameran :-)

Jag ska lägga in några bilder idag som jag är rätt nöjd med, jag tog dem förut och man kan faktiskt få hyfsade bilder med vanliga enkla kameror. Kolla lite senare i tråden: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?52186-Nu-%E4r-det-ig%E5ng!-20-l-nano-(aquael)-D

så kan du se några bilder jag tagit idag. Ska lägga ut dem strax.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju en underbar bild :-) Jag tycker inte att det spelar så stor roll alltid, man ska gilla bilden som sådan helt enkelt!

Jag har en stor fin systemkamera också med två olika objektiv till, jag hade foto som hobby förr, men det är inte alltid det är de bilderna som blir bäst enligt mig :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju en underbar bild :-) Jag tycker inte att det spelar så stor roll alltid, man ska gilla bilden som sådan helt enkelt!

Jag har en stor fin systemkamera också med två olika objektiv till, jag hade foto som hobby förr, men det är inte alltid det är de bilderna som blir bäst enligt mig :-)

det är bra att du själv är nöjd..

har själv oxå system kamera men hur mycke jag än försöker så får jag inte feelingen i bilden. ganska stor del för att jag inte har rätt objektiv med stor bländare, för det finns andra saker att lägga pengar på dessvärre.sen har man en till i familjen som inte riktigt att det behövs 2-4lax för ett najs objektiv för hon inte ser bilder som en annan..men men ska sluta gnälla..man ska vara gladBanana man

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...