Jump to content

Snyggaste led ramp!

Vilken ledbelysning är snyggast? oavsett Watt och prestanda/kvalite  

115 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mazarra X serien har preliminärt samma LED-bestyckning som P serien, med 3 kanaler i stället för 4.

Den saknar trådlös controller och består av 1 mastermodul som sedan kan styra en bunt slavar via trådanslutning.

Det är ju lite svårt att sia om när de börjar levereras, men troligen senare i vår och min gissning är att mastermodulen hamnar stax under 2500 och slavarna strax under 2 - men som sagt, inget är spikat..... Maxspect knåpade på datakommunikationen sist vi diskuterade dessa.....

• 3 weeks later...
I helgen så blev jag så sugen på denna att om den hade funnits i en svensk webshop till vettigt pris så hade jag klämt till direkt: http://www.bioaquatek.com/sv/led-spotlight/164-eco-aqua-30-watt-led-spotlight-tropical-5000k.html:)

Är du ute efter punktbelysning i din burk - har du sett denna. Den är snygg på ett visst sätt och jag har provat en och har ytterligare en hemma för mer tester längre fram. Förvånsvärt bra genomträngning och mycket ljus.

MVH Lasse

Nja den är nog inte så snygg tycker jag;), lite stor och klumpig samt så måste den hängas en bit ovan karet så att man inte grillar nåt(har köpt en).

Ursäkta om det blir lite OT men ja är lite bekymrad då detta inte är ett multichip, har Lasses konto möjligen kapats av nån ondsint person? ;)

//NiXoN

Är du ute efter punktbelysning i din burk - har du sett denna. Den är snygg på ett visst sätt och jag har provat en och har ytterligare en hemma för mer tester längre fram. Förvånsvärt bra genomträngning och mycket ljus.

MVH Lasse

Hur pass "vass" är den lampan hos acrc ? Med tanke på att det är 1w LEDar..

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 5 weeks later...

ADA AquaSky LED skulle kunna addas till din lista på den snyggaste ledrampen om man gillar den transparenta looken, om nu nya alternativ på ledramper kommer upp på denna lista? Den skulle jag ge en röst på i detta fall!

Hade radion tillverkats vit hade den fått min röst!

Så det får bli Aquailluminations Vega (white edition) som blir mitt slutgiltiga val! ;)

Jag har säkert missat, men när avslutas omröstningen?