Gå till innehåll

Fel när man postar


Guest

Rekommenderade inlägg

När man svara i trådar så kommer det upp vill du lämna denna sida. trycker man lämna så kommer medelandet. lite irriterande. Vad kan det vara som hent har fungerat tidigare utan problem

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man svara i trådar så kommer det upp vill du lämna denna sida. trycker man lämna så kommer medelandet. lite irriterande. Vad kan det vara som hent har fungerat tidigare utan problem

Kan du beskriva lite mer i detalj? Är det Snabbsvar eller Avancerad? Är det precis efter du tryckt "Posta"?

/edit. Jag fick inte upp detta nu iaf

Ändrat av freguz
märkte inget
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har upplevt det nån gång sällan, sker det för dig varje gång du skriver nåt?.. Det är normalt att det ska komma om man lämnar sidan utan att "Posta snabbsvar", men det kan kommer även triggas av om man postar ett inlägg, backar i webbläsaren och sen klickar sig vidare, men i de flesta fall funkar det ändå...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder Amaya, en clone av crome och Opera. Jag skriver ju rätt snabbt så det kan ju bero på det. Att texten ej hinner sparas ? men det ska väl inte komma upp är ju ett irritationsmoment :P

Sitter 95% av tiden bakom linux med Amaya. Spelar ingen roll om jag använder winbug eller linux

Edit: Jag använder Zorin "Gnone" när jag kör linux om det skulle spela någon roll.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Misstänker att det kan vara auto-spara scriptet som inte hinner exekveras färdigt, och då frågas det om man vill avbryta processen.

Men måste nog kollas lite närmare på.

Dock är jag tveksam till att det är läge att lägga ner överdrivet mycket tid på denna sak, då det finns en vb 5 i vardande utanför tunneln :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...