Gå till innehåll

Copepod ... Går det att köpa i Sverige?


Svahn

Rekommenderade inlägg

Jag beställde 500ml copepods från Mangroves and more (deras sajt) i början av februari och har fortfarande inte fått det levererat. Ordern står som "Processing" sen den lades. Har mailat dem vid två tillfällen men inte fått något svar på vad läget är med ordern. Har beställt av dem tidigare (då via ebay) och då fungerade det bra men tänkte bara dela med mig av mitt senaste försök utifall det var någon annan som tänkte beställa därifrån och hoppas på snabb leverans...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beställde 500ml copepods från Mangroves and more (deras sajt) i början av februari och har fortfarande inte fått det levererat. Ordern står som "Processing" sen den lades. Har mailat dem vid två tillfällen men inte fått något svar på vad läget är med ordern. Har beställt av dem tidigare (då via ebay) och då fungerade det bra men tänkte bara dela med mig av mitt senaste försök utifall det var någon annan som tänkte beställa därifrån och hoppas på snabb leverans...

Jag har också en order liggande hon "Mangroves and more" sedan i februari, jag fick svar på ett mail att han hade haft en krach på odlingen och skulle återkomma så fort han fått igång den igen, det är fyra veckor sedan. Jag bbeställde även på http://www.nordicreefshop.eu/Live-Foods/ReefPods-Tangerine.html dessa kom hem på ett par dagar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Väcker liv i de döda.

Jag funderar på att beställa lite pods från http://www.reefphyto.co.uk/copepods.html De har nåt startkit för odling för 350 spänn inklusive luftpump och allt. Till det kommer 200-300 spänn i frakt. 500 spänn är väl inte hela värden, men finns det några butiker i göteborg med omnejd som brukar ha pods? Bunkar att odla i har jag redan, en gammal luftpump tror jag också jag har liggandes och käket ordnar sig också. Skulle ju onekligen bli lite billigare.

Om ingen kommer med någon bra butik som har det kan man kanske få ett PM om någon vill sambeställa (eller är det att bryta mot forumreglerna, då kan någon mod kapa den här raden)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...