Gå till innehåll

Vandrande Anemonen :)


ppihlstrom

Rekommenderade inlägg

Hmm, inte än, det är i varje fall inte färdigt än. Den har ju som synes två distinkta fötter, men toppen hänger fortfarande ihop. Jag vet inte hur länge den håller på på detta viset, jag har aldrig haft en anemon som delat på sig tidigare. Det enda den gjort idag verkar det som, är att den har krupit in med större delen av kroppen, upp och ner inne i en grotta, hängandes från taket. Clownerna är där och bökar runt som aldrig förr, och de tentakler som sticker ut ser uppblåsta och fina ut...

post-2696-14468928157272_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tack, jo den är fin. Jag har ingen aning om vad den heter...

som läget är nu så sitter den inne i grottan, några tentakler sticker ut, men långt ifrån alla. Hur delningen gått är omöjligt att säga med mindre än att jag river ner halva inredningen, vilket inte är aktuellt, iallafall inte än...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga angående Anemoner... Om den inte trivs på en plats så flyttar den sig, eller hur? Och den behöver bra ljus för att trivas...? Min har satt sig upp och ner i en grotta, alltså väldigt lite ljus... Men den flyttar inte på sig... Ska jag vara orolig, och börja pilla/flytta på den, eller bara låta den vara och hoppas att den kommer fram?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...