Gå till innehåll

Mitt första! 340L


Gamekeeper

Rekommenderade inlägg

Tack för titten och den trevliga pratstunden. Vi kommer säkert att ses många gånger under sommaren. tycker ditt kar såg riktigt bra ut. Nu när algerna börjar ge sig kommer det att bli riktigt br

Tack för att du kom, du är välkommen. Vill också tacka dig för all hjälp med transporten av Stigs varor.

Kan meddela att alla fraggar har slagit ut och att det verkar som att de har klarat transporten, trotts det kalla vattnet.

Han nu en trevlig påsk, vill bara slutligen lägga till att; det är tydligen inte äggen man blir sjuk av?? som jag trodde!!

Mvh / Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Hej på er!

Det var ett tag sedan jag skrev något! Anledningen till det är att det inte har hänt något, inget positivt iaf!!

Vill börja med att rikta ett stort tack till Manne, Crille,Stig och Larry.

Manne för sin outtröttliga tjat om att bra killa skall ha bra grejor samt mina frågor och för övertalning o.sv, ni fattar.

Crille för ett gott mottagande i Liatorp, samt komplettering av mina livsdämpande fraggar :-)

Larry hörde att du var ok! Räcker så tycker jag! Jag kommer igen, va så säker!!

Stig för visningen av all stencoraller som man vill ha!! samt smidig hantering av varor! trevligt!

Nu till orsaken till att jag har en liten uppdatering! Den heter Ati Powercone 200 is!!!!

Har i tidigare brottas med alla möjliga problem typ alger och annat smått och gott! Jag har inte optiwhite, men detta gjorde stor skillnad :-) Nu kan man se in i karet, samt att det inte förtjänar namnet SUMPEN så långt iaf

Även om det tog tid att få den var det värt att vänta på :-) Bilder kommer!!

Är super nöjd så långt!!

Allt gått från sjuksängen / Magnus

Dagens notering på AquaNastaq

No3-0

Ca-450

KH-7,0

Mg-1400

Ph-8,2

PO4-0,3

Salt 1,023

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar Manne, jag det börjar gå på rätt håll känns det som.. :-)

Nu till dagens notering

NO3- 0

Ca- 430

KH-7.0

Mg-1400

PO4-0

Ph-8,2

salt 1,024

En liten sänkning av Ca, antar att det är dax för herr Balling att blanda sig in i leken.

Fy vad rolig man kan vara. :s:

Mvh / Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...