Gå till innehåll

Lösningen på sladdkaoset -"styr" 7 enhgeter för 260 kronor


Jaken

Rekommenderade inlägg

Såg att dessa är på rea till halva priser. Individuellt styra 7 olika kontakter med ett enkelt knapptryck. 259 kronor är ganska överkomlig tycker jag. Har själv beställt 2 stycken.

"Bespara dig omständlig till- och frånkoppling av enskilda komponenter. Beroende på modell har du full kontroll över strömförsörjningen av 5 eller 7 terminaler. Omkopplaren på framsidan är belyst."

http://www.conrad.se/POWER-MANAGER-BOOS-RC-7-STR%D6MSTYRNINGSENHET.htm?websale7=conrad-sweπ=998662

998662_BB_00_FB.EPS_1000.jpg998662_ZB_00_FB.EPS_1000.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du vara snäll och skriva vad du tyckte när du testat den?

Jag är nyfiken på hur den beter sig om strömmen går och sedan kommer tillbaka. Är då sakerna som var på fortfarande på?

Jag kör fjärrkontroll till flera saker, men går strömmen och sedan kommer tillbaka, så förblir sakerna avstängda.. . Och det brukar ju aldrig vara positivt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du vara snäll och skriva vad du tyckte när du testat den?

Jag är nyfiken på hur den beter sig om strömmen går och sedan kommer tillbaka. Är då sakerna som var på fortfarande på?

Jag kör fjärrkontroll till flera saker, men går strömmen och sedan kommer tillbaka, så förblir sakerna avstängda.. . Och det brukar ju aldrig vara positivt...

skulle tro att dom kommer vara på efter ett strömavbrott faktiskt eftersom det ser ut som det är 2 läges brytare på framsidan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag fått de båda enheterna. De väger runt 2 kilo styck och är gedigna och pallar 500 W per uttag, dvs 3500 W totalt enligt specen.

Av och på knapparna känns riktigt bra.

Jag tror inte det är något problem med att enheterna inte är på om strömmen går och kommer tillbaka.

Ska försöka ta tag i sladdkaoset i morgon.

Köp Köp Köp

post-839-14468928786925_thumb.jpg

post-839-14468928786249_thumb.jpg

post-839-14468928786475_thumb.jpg

post-839-144689287867_thumb.jpg

Ändrat av Jaken
lepra
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...