Gå till innehåll

Billig ozon


Andreas84

Rekommenderade inlägg

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det tycker jag det borde. Men den är oroande billig. Ozon är ju inget att leka med. Så jag vågar ej rekomendera den där till dig.

Nej det är ju inte det, kan ju kanske bli billigare i slutänden att köpa en med bra märke. Är ju en tiondel av priset i sverige.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker mest om den går bananas och kaanske läcker ur sig en massa kanske inte stämmer osv. kan skada både dig och levande i karet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad skulle den läcka ut? Det är en urladdningsmodell - ettdera producerar den ozon eller inget. Den kan dock ge mindre än vad de skrivit. De flesta Ozonapparater ger upp mot 40 % mindre om luften är fuktig. Mitt intryck är att mängdangivelsen på de billigare mer hänvisar till torr luft än normalluft och sandler och de dyrare mer ger mängden vid vanlig luft.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanon att några testat den så jag kan bli motbevisad. Läcker tänker jag mäst på otätat o-ringar tätningar i slanganslutningar mm. Men om den nu fungerar bra kör på:D Glädjande besked.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag låter skummaren dra ner luften som vanligt, Min skummare går torrare med ozonet . men man kan ju låta ozonen gå på timer halva dygnet om man tycker att den ska skumma lite blötare. ( Beror kanske lite på olika skummare )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jag har denna och tycker att den funkar bra, den är lite svår att ställa in då graderingen på ratten inte är den bästa. Tyvärr så överlevde den inte när jag lyckades få vatten bakvägen igenom den men det gör nog inte en dyr heller ;)

Jag kommer dock att köpa en Sanders nästa gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...