Gå till innehåll

Två års planering


cheva

Rekommenderade inlägg

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ja då vadet söndag kväll hela helgen har gått åt att fixa karet

huven vad färdig sågad hålen för fläktarna färdig borrade

infesningen till ljus rampen är färdig och testad lokorna på sidorna

till skomaren och el skåpet är färdig sågade så vid andra ord en

lyckad helg nu sitter man här med en god whisky och beundra ens arbete

det närmarsig skål -Tummen upp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

sitter här på råå valla camping med en god whiskey vad och besökte tropikariet man fick stilla sin hunger

tösabiten tyckte hajarna vad häftiga i kväll blir det att beställa de sista till karet

sen har jag det sista på elen och inredningen -ett glas med-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

vad händer det började med att vi skulle fula upp karet det börja leka rent nytt kar :arg:

ringa levratören som tur e så går det på garantin mela över ritningarna vart hålen ska borras

kommer överens med snabb leverans på 14 dagar börjar plocka ner inredningen i karet lyfter av höljet

alt är klart leverera det gamla och ta i mot det nya karet kom inte :arg::censur: dom han inte kommer

överens igen att vi låter jul och ny år gå över nu i tisdag skulle leveransen koma jippo Banana manäntligen

kan man fortsatta trodde jag karet kom inte ursäkten var dom vet inte var karet är det har försvunnit

jag kan bara säja smilie gubbarna jag sätter ut finns inte så förbanad är man sista budet är att på tisdag i

nästa väcka kommer karet så nu på fredag ska vi höras så alt är klart för leverans på tisdag

och jag ska inte nämna några namn men detta är en stor grossist inom zoo artiklar vad hade man hjort

om detta hade varit till en kund som hade haft fiskar koraler i karet normalt så tar det 14 dagar

så har man karet borrat och levorerat och jag kan tala om att vi har handlat av denna grossisten i 3 år

aldrig stöt på nåt problem dom har haft kanon leveranser deras egna ord så ska dom komposera

mig men vi får väl se på tisdag jag kan bara hopas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...