Gå till innehåll

Bubbletip problem?


Rekommenderade inlägg

Mina har sett ut så från och till... I mina fall har det varit antingen för lite ljus eller att du har en streamer riktad mot eller på den så att det blir för strömt! En gång var det pga en brineworm höll till under den och irriterade!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De har stått där under lysrören på samma plats i månader. Den lilla till höger som är en avknoppning av den stora har vandrat runt stenen 3 ggr.

så det är inget som är annorlunda, det är därför jag undrar om det är nåt som är galet och som jag inte kan komma på! Finns ju en hel del "taggiga maskar", men de har ju funnits i evigheter de också!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har det gått??

jag har ju också haft brineworms i mitt kar ett bra tag men det tog en bra stund innan den irriterade min BTA, men då betedde den sig precis som bilden beskriver... Men det finns säkert en hel del människor här

med betydligt mer erfarenhet än mig som har ett bra svar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Idag nu efter att akvariet varit släckt en timme ungefär så lyste jag in i akvariet och såg min bubbletip som jag aldrig sett så innan!

Den har krupit in i sig själv verkar det som. Undrar om den delar sig inatt eller om det bara är sovsäcken den krupit in i!

post-2871-14468929768234_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...