Gå till innehåll

Höstens korallträff på Sjöfartsmuseet Akvariet den 20 oktober!


Rekommenderade inlägg

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

@ wille: Det är vandringspriset i vår quiz, guldkorallen, och guldkorallens första vinnare Joakim!

Tack allihop för en trevlig korallträff! Och tack Tomas och Jan-Olof för kanonföredrag!

På återseende / Akvariet

Ändrat av Sjöfartsmuseet Akvariet
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för en trevlig eftermiddag. är precis hemkommen. fraggarna ligger och flyter i karet för temputjämning. Riktigt "rälit" väder att köra i. Kul och få ansikte på en del som man pratar mycke med på guiden, särskilt du lotta. nån gång framåt sommaren måste jag få tid att se ditt kar live

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken dag det blev! Ländström guidade oss på ett utmärkt sätt genom föredraget, som vanligt kan jag tillägga. Ska bli spännande att se hans nya kar i framtiden. Några nya människor lärde jag känna också. Mycket trevligt. Att Ciklidhuset hade fått hem en stor sändning gjorde inte dagen sämre direkt... Mycket folk i butiken redan klockan 11:a + att han öppnade tydligen butiken efter klockan 16:00. Marinakvariet hade extra öppet och jag har nog aldrig sett så mycket folk i den butiken förut.

Och ett stort tack till sjöfartsmuseet som gör det så trevligt för oss.

Mvh Henric

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack igen allihop! Och tack för koraller och annat levande! Alltid ett välkommet tillskott.

Passar på att göra en liten utvärdering då jag ändå sitter hemma med ont i halsen. Utöver lite logistik och kaffekranar som inte fungerade är vi väldigt nöjda med dagen, men det hade varit bra med lite önskemål och tankar från fler så vi kan rätta till och göra ännu bättre till nästa gång.

Det framgick att flera långväga resenärer hellre önskade ha träffarna på lördagar, detta ska vi försöka få till. Otroligt häftigt att flera åker över 30 mil för att vara med. Då känns det som vi gör något bra.

Sen går det bra att tipsa om spännande föredragshållare eller teman, skicka ett pm bara, alla förslag sparas. Sen går det inte alltid att få ihop. Men mail har gått ut till många både svenska och utländska experter och ännu har vi inte fått ett rakt nej(bara nån som inte kunde engelska). Det är kul att sikta högt!

MVh

David

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack igen allihop! Och tack för koraller och annat levande! Alltid ett välkommet tillskott.

Passar på att göra en liten utvärdering då jag ändå sitter hemma med ont i halsen. Utöver lite logistik och kaffekranar som inte fungerade är vi väldigt nöjda med dagen, men det hade varit bra med lite önskemål och tankar från fler så vi kan rätta till och göra ännu bättre till nästa gång.

Det framgick att flera långväga resenärer hellre önskade ha träffarna på lördagar, detta ska vi försöka få till. Otroligt häftigt att flera åker över 30 mil för att vara med. Då känns det som vi gör något bra.

Sen går det bra att tipsa om spännande föredragshållare eller teman, skicka ett pm bara, alla förslag sparas. Sen går det inte alltid att få ihop. Men mail har gått ut till många både svenska och utländska experter och ännu har vi inte fått ett rakt nej(bara nån som inte kunde engelska). Det är kul att sikta högt!

MVh

David

Vet iofs inte om ni frågat eller om ni haft någon där, men någon ansvarig för t.ex den blå planet hade ju varit ganska häftigt att höra om. I mitt tycke då. :)

/Micke

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...