Gå till innehåll

Vad är dessa för knappar?


Romland

Rekommenderade inlägg

tror ändå att jag ska ge tillbaka dom till killen jag fick dom av =) vill inte ha saker som är allt för giftiga hemma nu när grabben snart lär sig gå, vet att det är oftast om knappen är i fara som giftet kommer men det är bättre att vara på den säkra sidan :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du gör givetvis vad som känns bäst för dig.. Som jag ser det så lär man sig hela tiden man har karet o intresset.. Ditt intresse i koraller kommer att varierar över tiden och vilka utmaningar dom olika varianterna ger dig på ett eller annat sätt.. , det viktiga är att du lär dig i samma takt som karet utvecklas.. Det har vi ett forum för.. Dvs detta.. Här kan du ställa alla knasiga frågor som du vill veta..

Som sagt har jag själv 2st 4 åringar som älskar att hjälpa pappa.. Bära maten till fiskarna mm.. Listan kan göras lång.. Men när det gäller koraller oavsett vilka så är det off limit.. Det har dom lärt sig redan från början, och accepterar det utan tjafs.. Det är bäst o köra på det viset.. Dvs förutsätta att allt är giftigt på ett eller annat sätt.. Funkar kanon här..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja men lite så ser jag också, men knappar är inte det jag är så intresserad av just nu, tycker dom är lite tråkiga, fina men tråkiga. det lär ju ändras och jag sitter på en hel drös med knappar om 2 år men men^^

just nu så är det koraller som rör sig i vattnet som är min passion :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det intressanta en stor mix.. Knappar blandat med allt från anemoner i olika variationer till stela pinnar i halvdana färger..

Mitt tips är att börja gallra bland korallerna när dom nya inte får plats , när man väl har ett fullvuxet kar så ser det mesta riktig bra ut ändå..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...