Gå till innehåll

Uppsala/Gävle butiker?


datilido

Rekommenderade inlägg

Mats har sålt sin del av akvariemiljö så antalet kar har halverats och det finns inget direkt intresse för det kvar i butiken tyvärr så allt ser bara dystert ut där nu tyärr. Inget att åka en bit för, lika bra att åka vidare till Triton.

Mats pratade om att öppna nytt med bara akvarier eftersom han driver vidare uthyrningskaren och ändå behöver hålla lite fisk. Men hur det blir med det och om det blir nått för allmänheten vet jag inte nu.

Skickat från min GT-I9295 med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var detta jag fruktade:/ ingen som vet om djurhobby ska starta saltavdelning från gamla akvariehobby?

Var där och pratade idag. Han har inte flyttat över karen än men hoppas komma igång "innan vintern är över". Har varit "innan sommaren" och sedan "till hösten" tidigare så jag skulle inte hålla andan i väntan på det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

VadQUOTE=datilido;555510]Hej

undrar lite om det är någon som vet nån bra saltaffär i Uppsala/gävleområdet? Närmsta jag vet om just nu är triton och det är inte så nära det heller :/

Var glad att du int bor på Åland du.

Det tar en hel dag att komm till närmaste saltbutik. Men de e de värt. Besökte Leffe o Fredrik i Täby i Fredags. Så trevligt så. Åker dit om en par veckor igen när dom ha fyllt på med ännu mer koraller

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Var detta jag fruktade:/ ingen som vet om djurhobby ska starta saltavdelning från gamla akvariehobby?

Var in och frågade förut, då sa de att de skall fixa salt, dock så kommer det dröja lite då de har en del och göra sa dem. enligt dem så har de inte gjort klart sötvattendelen som skulle vara klart i sommras..... så om 2 år kanske :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...