Gå till innehåll

Ny saltaffär på G i uppsala ?


Keff^

Rekommenderade inlägg

Var och pratade med dem för 2-3 månader sedan när de just flyttat dit. Då hade de prcis startat saltkaren och hade inga koraller hemma. Men de borde fått hem något vid det här laget.

De sa då att de behöver nånstans att ha fiskarna för uthyrningen de har så de kuna lika gärna sälja några fiskar.

Hur som helst skulle de ha öppet Onsdagar och Lördagar för allmänheten sa de då.

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Okej låter ju bra iallafall. Såg att akvariehobby skylten lyste i gränby, för ett par dagar sedan så gick ner och kollade vid dörren och såg att flera akvariebelysningar var igång men det fanns inget vatten i akvarierna, konstigt tycker jag när akvariehobby nu har varit stängd i 2 år, kanske har dom tänkt öppna igen ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Var där och sprang igår och snackade lite med dom. Dom hade lite inne jag fick tag på en liten doris och en gul koral gobi.

Dom sa att det var första sändningen för att testa på om det säljer något innan dom tar in mer.

Men dom verkar vara i full sving med att få igång resterande akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var där och sprang igår och snackade lite med dom. Dom hade lite inne jag fick tag på en liten doris och en gul koral gobi.

Dom sa att det var första sändningen för att testa på om det säljer något innan dom tar in mer.

Men dom verkar vara i full sving med att få igång resterande akvarium.

Pratar du om Djur-Hobby nu?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...

Någon som vet hur det går för "Akvariehobby", är det totalt nerlagt? Har tyvärr inte haft vägarna förbi deras lokal på väääldigt länge.

Var till Djur-Hobby för ett par månader sedan men det såg ju likadant ut som tidigare, några baljor med sten, sand och någon enstaka firre och mjukis.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

När jag var där för några veckor sedan lät det som att de övervägde att lägga ner saltvattens-delen igen eftersom den delen av butiken inte var tillräckligt lönsam och för att "saltvattens-folk var snåla och bara tittade och aldrig handlade".

Det hade ju underlättat om de hade haft något att köpa..

Blev rätt sur.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...