Gå till innehåll

Ikolas nya rev


ikola

Rekommenderade inlägg

Mitt förra par gav ca 45 st.

Detta paret är inte riktigt lika stora och det är första gången på denna hannen så vi får väl se.

Den andra hannen, det är 2 hannar till honan, gav bara 6 st yngel men han är mindre än denna hannen som tuggar nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för senast Conny! Ser ut som korallerna kommer må bra i karet än så länge iallafall! Dock så tror jag ingen utav mina koraller någonsin kommer se lika välmående ut som dina!-respekt

Hoppas de gick bra med pepparmintsräkorna där också! Och hör av dig om skyddet och cashen för dem små djuren! Väntar några veckor till så jag får se hur det går med korallerna så kanske jag får paxa en montipora fragg om jag ber snällt! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer med förgående,tack för senast! Vart stum av beundran hur ett revkar egentligen ska se ut!

Stor artrikedom och riktigt kul att se på, precis så man vill att det ska vara! Första titten wow och ju mer man tittar så dyker det upp något intressant att följa

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för idag! Podsen har börjat trilla ner i akvariet och det verkar som alla invånare blev glada för de!

Koraller tror jag kommer funka alldeles utmärkt. måste beställa korallim bara haha.

Men med en bra dag följer ju ofta bekymmer. Vi märkte när vi kom hem att våran hund har fått en knöl på ryggen. Får hoppas att det inte är något allvarligt me han bara!

Ha de gott så hörs vi snart igen!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknade till vid 04 inatt o tittade på väckarklockan, den var svart, STRÖMAVBROTT.

Gick in till karet o där var det också utan ström.

Bytte en propp o fick igång det igen.

Ska bli spännande att se det ikväll när jag slutar jobbet.

Vet ju inte hur länge det var utan ström.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...