Gå till innehåll

De Jong Västernorrland med omnejd


Ted-m

Rekommenderade inlägg

Vill bara dela med mig då detta är något som inte är vanligt för oss här uppe.

Jo det är så att jag fick tag i en persson som har en akvariebutik i Solleftiå tror den heter Zolleftiå eller så jätte trevliga grabbar. Det är så att dom kan ta hem från http://www.dejongmarinelife.nl/ .

Hur ni får tag på Timmy som ena killen heter är endera ringa butiken skall se om jag hittar nr eller FB finns ju vissa grupper för oss här tex Akvarist javisst eller akvarister sundsvall som han är med i.

Annars kan ni skicka ett medelande till mig så kanske jag har info att få tag på han. Hoppas ingen ser detta som reklam isåfall tar jag bort det men jag ville bara berätta att äntligen behöver vi inte köra 35mil+ enkel resa för att köpa saltvattensfiskar och koraller.

MVH. Ted

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Tjena Tjena, Tänkte kolla om ni grabbar från sundsvall och neröver som kommer upp nu på tisdag den 7/1 skulle kunna tänka sig att byta lite fraggar när ni ändå kommer upp? Som det verkar nu så är det endast jag, Hibbe och Timmy från Zoolefteå som har salt här i Sollefteåtrakten, Skulle vara roligt att få in några ny arter i karen då det blir väldigt lite fraggbyten oss imellan då vi har samma koraller i våra kar :P

Och om någon skulle vara intreserad av det hör gärna av er :)

Dundrar in en bild på min tank så ser ni "utbudet" jag har just nu :P

Mvh// Kim

post-5820-1446893211572_thumb.jpg

post-5820-14468932115487_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var du som var i butiken som hade beställt hjärnkorallen när kompisen skulle hämta sina fiskar.Jag har samma koraller som du bortsätt från den xenia som du har jag har en annan sort + lite andra mjukkoraller. Jag kan fragga lite och ta med dit på tisdag.Får se vilken tid det blir du har inte hört ungefär när det kommer enu?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...