Gå till innehåll

Köp och sälj


Patrik87

Rekommenderade inlägg

Funktionen finns inte i köp & sälj idag då allt bygger på forums funktionen. Det pratades gör nått år sedan att folk skulle uppge detta i sin annons så kunde man lättare se detta men jag själv tyckte set var krångligt. Tex fisk - VG - Alingsås

Det finna andra köp & sälj funktioner men då som externa program och är mer uppbyggda för köp & sälj.

Tex photopost classefield.

Bra funktioner men ej 100% intergrerbart med forumet utan ett plugin. Saltvattensguiden körde med detta gör många år sedan innan det togs beslut med att testa det i forumet.

Är det någon som testat zoopets köp & sälj och tycker detta är bra?

De har många funktioner som andra pratat om med län, senaste, stad etc

/Christian

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Innan den här tråden drar iväg:

1. Vi har koll på att köp/sälj skulle behöva en liten uppgradering.

2. Vi håller på att se över om vi ska byta ut hela forummjukvaran då vi inte är så nöjda med vBulletin rent generellt.

3. Innan vi bestämt vilken forummjukvara vi ska köra kommer vi hålla nere antalet förändringar på sajten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Innan den här tråden drar iväg:

1. Vi har koll på att köp/sälj skulle behöva en liten uppgradering.

2. Vi håller på att se över om vi ska byta ut hela forummjukvaran då vi inte är så nöjda med vBulletin rent generellt.

3. Innan vi bestämt vilken forummjukvara vi ska köra kommer vi hålla nere antalet förändringar på sajten.

Jag är med på hur du menar. Den enda sida jag har hittat som jag gillar att söka på när det gäller annonser är blocket. Den är riktigt bra att söka på, ifall ni hade tänkt ändra någon gång :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...