Gå till innehåll

Tritons "plug&play" akvarium


phhasek

Rekommenderade inlägg

Du har helt rätt Manne - det har blivit nåt knas där..........:( - får fixa det i morgon.

Men de har funnits med i nyhetsbrevet däremot

Bör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone ;).. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone ;).. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sparar ju arbete för butiken om inte annat när man kan se de olika alternativen. I nyhetsbrevet som är länkat till i denna tråd finns ett exempel och folk frågar efter fler alternativ. Nu har jag i alla fall fått mitt pris över mail.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sparar ju arbete för butiken om inte annat när man kan se de olika alternativen. I nyhetsbrevet som är länkat till i denna tråd finns ett exempel och folk frågar efter fler alternativ. Nu har jag i alla fall fått mitt pris över mail.

Bara o handla ;)

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt :)

Vi har i positiv anda väldigt mycket att göra, och har fram till i går varit underbemannade - i snitt är det ca 50 mail /dag och ofta många offerter samtidigt.

Det är dessutom vanligt att just akvarieofferter tenderat att bli fler än en/person.......

Men vi snickrar på ett autokalkylblad för just detta, eftersom detta är en tidskrävande produkt.

Bör ju korta ner livslängden på denna tråd åtminstone ;).. Upp med så mycket info som möjligt så blir det nog mindre "gnäll".. Det berömda tålamodet som krävs i vår hobby verkar inte finnas när det gäller förfrågningar till diverse butiker..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...