Gå till innehåll

Pacific Sun Pandora Hyperion S


Jojje

Rekommenderade inlägg

Det är ju så att det du will få ut av T5 i en hybridramp är främst en massa bra PAR och en god bas för färgåtergivning. Flouroscensen lär du kunna få från LED så att det räcker.

Jag som skall köra med ATIs hybrid med åtta rör kommer dock att unna mig både Purple+ och Actinic

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en smt 4x145w 4x80watt t5. Jag kör med giesmann lagoon och aqua science duo. Jag är nöjd men kör bara att 50% än på led så jag vet inte riktigt hur det blir ju mer jag ökar. Lyser gör det dock så det räcker och blir över.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Frågar här istället för att starta ny tråd. Jag fick ominstallera allt i datorn. Jag hittar belysningen via bluetooth "lägg till enhet" skriver in koden 1234. Den blir tillagd i mina enheter . Men den står bara som "ljus" färgad i enheter och tilldelar den ingen port . udu3u5uh.jpg

Se färg skillnaden på bild. Det funkar till doserpumpen men belysningen får ingen port :s

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli riktigt trött på det nu.. den blir inte tilldelad någon port.. så kan fortfarande inte komma in i den.. nu har jag till och med formaterat datorn och installerat om allt där. post-5431-14468933756233_thumb.jpg

på bild 1 o 2 så har jag öppnat doserpump inställningar bredvid belysningen man ser ju skillnaden där... på 3 e bilden ser man "nyans""färg" skillnaderna på ikonerna doserpumpen som fungerar är mörkare liksom

post-5431-14468933755977_thumb.jpg

post-5431-14468933756035_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...

De har pratat innan om att byta ut R2 datorn till R3 (wifi). Men det har aldrig blivit något med det.

Nu har de en "Cube" på gång så att man kan styra pumpar och lampor över Wifi.

Som jag förstått det, så ska du kunna stryra över en websida, dvs du behöver inte ens vara hemma.

http://www.pacificsunusa.com/product/cube-bridge

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De har pratat innan om att byta ut R2 datorn till R3 (wifi). Men det har aldrig blivit något med det.

Nu har de en "Cube" på gång så att man kan styra pumpar och lampor över Wifi.

Som jag förstått det, så ska du kunna stryra över en websida, dvs du behöver inte ens vara hemma.

http://www.pacificsunusa.com/product/cube-bridge

ok ,men ser inte den praktiska användningen av att styra ramp mm över webben ??

funkar det bra att styra rampen med OS xx exp Ipad eller är det win som gäller ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi får verkligen hoppas att det blir en lösning där våra mobiler kan funka. Inkl diverse Plattor.. Hade gärna styrt både min Pandora och Kore5an med paddan.. Så man enkelt kunde fixa o trixa me inställningarna..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...