Gå till innehåll

Nån som bygger?


Keller

Rekommenderade inlägg

Det verkar finnas sjukt mycket kompetens på led och våglängder här... Är det någon av er elektroingenjörer som har tagit på er att bygga en lösning åt tekniskt handikappade efter önskemål?

Hoppas att jag inte violatar några forumsregler med den typen av frågor. Den var ju ganska ospecifikt ställd. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

om en saltbutik skall tjäna pengar på det måste det antingen brista i kvalitet på jobbet eller arbete. Kommersiella byggen är inte så mycket dyrare än att köpa delar själv, som blåbert säger, vad är det du önskar, säkert någon som kan peka i rätt riktning :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bygg själv med hjälp av folk här på guiden, är själv helt nybörjare på att bygga allt som har med teknik att göra men det finns mängder med personer här på guiden som säkert ställer upp som bollplank om du fråga själv.

Jag bygger själv och märkta att jag klarar av det med hjälp.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm trodde nog att det skulle gå att göra lite billigare faktiskt. Grejen är att jag kollade på ett akvastabil move igår och de har en ledramp man lägger på några tvärgående pinnar inne i locket så att säga. Jag vågar inte riktigt lita på deras led-ljus så jag tänkte att man kunde bygga något av dreamchip eller så för att få en bra lösning. Estetiken kvittar så man behöver inte lägga pengar och tid på den biten (eftersom ljusrampen kommer att vara helt osynlig under locket.

Men men, det är inte så noga egentligen. Det dröjer ett tag innan jag fyndar nytt akvarium.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...