Gå till innehåll

Vad för knapp??


bigm82

Rekommenderade inlägg

Det va det jag misstänkte, är det såna där jättegiftiga sorter som det pratats om en hel del den senaste tiden? isåfall, hur skulle jag kunna få bort dem utan att riskera ngt? För enligt mitt tycke så passar de inte in speciellt bra där de sitter nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det va det jag misstänkte, är det såna där jättegiftiga sorter som det pratats om en hel del den senaste tiden? isåfall, hur skulle jag kunna få bort dem utan att riskera ngt? För enligt mitt tycke så passar de inte in speciellt bra där de sitter nu.

Stämmer, men du ska helst inte röra dem alls. Låt dem sitta där de sitter eller avlägsna hela stenen, försök inte gallra bort dem på något vis...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gallrat sådana utan problem. Handskar glasögon och andningsmask. Välventilerat och sparka ut husdjur fruga å ungar. Stämjärn och hammare. Eller om du bara vill döda dem kan du mata dem med en spruta med kalciumklorid under vattnet där de sitter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...