Gå till innehåll

Butik för Balling Light?


JonasW

Rekommenderade inlägg

Var köper man Balling Light till bra pris och exakt vilka komponenter är det man behöver?

Har försökt att köpa det samt PVC av Oceanakvarium, men de svarar inte på PM samt mail efter otaliga försök så jag har gett upp där.

Svenska butiker, tyska?

Tacksam för alla tips :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Var köper man Balling Light till bra pris och exakt vilka komponenter är det man behöver?

Har försökt att köpa det samt PVC av Oceanakvarium, men de svarar inte på PM samt mail efter otaliga försök så jag har gett upp där.

Svenska butiker, tyska?

Tacksam för alla tips :)

Ta och ring till Stig på Oceanakvarium istället. Numret står väl på hemsidan?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ta och ring till Stig på Oceanakvarium istället. Numret står väl på hemsidan?

Absolut kan jag göra det, men med tanke på att de inte vill sälja till mig så var jag inte så sugen på det. Fick svar tillslut efter ett par mail att Stig varit borta men att deras webshopansvarige skulle kontakta mig snarast.

Har hört av mig ett par ggr efter det också, både på mail samt PM då jag har mycket både på jobb och privat. Enkelt med PM och mail då helt enkelt.

Så vill de sälja så behöver dom bara svara på mina förfrågningar, ska inte behöva ringa kan jag tycka.

Så nu letar jag som sagt efter alternativ. Synd bara då jag fått uppfattningen om att de ska ha både bra service och priser.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...