Gå till innehåll

kvällens quiz


Rekommenderade inlägg

Jag "råkade" vända på ordningen.

Guttatus & Caliendrum. Jag vidmakthåller iofs att kolonier tenderar att kunna skiljas på växtsättet men i just detta fall så är det lättare att identifiera på att Guttatus polyper är mer regelbundna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jacs, du kan använda rapporteringsfunktionen, den rödvita triangeln med ett svart streck i, som finns längst ner i alla inlägg. Om du känner att ett inlägg är olämpligt så blir det mer konkret om vad som känns felaktigt i detta fall.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra, men vissa ord i kommentarerna känns onödigt valda mot medlemmarna.

Du har givetvis helt rätt.. Jag fick ju ett stort Loser tryckt i pannan på min halvdåliga gissning.. Men som tur är har jag träffat Andreas in the real world , så vill påstå att vi har en nyans av kompis anda mellan oss.. Även Henrik finns med där.. Så jag tål det.. Synd bara att det är halva Sverige imellan våra saltkar.. Så ofta blir det inte..

Jag får håna Andreas på något annat sätt istället vid tillfälle.. Ja payback heter det.. Något i stil med att jag har kolonier i basketboll size.. Andreas har pyttiga fraggar bara.. Ja ni förstår..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Personer jag "känner" fällde en kaxig kommentar till men de jag inte känner så jag bara fel till. Jag hoppas ändå att ni tycker det var ett roligt initiativ.

Shreek och Manne hör Tex till de jag känner precis som Henric som är min bror.

Jag filar redan på nästa quiz men de koraller jag vill ha med är så små att de knappt fastnar på kameran.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...