Gå till innehåll

Någon som beställt på aqua teknik nordic??


Rekommenderade inlägg

Jag beställde därifrån för två veckor sen och inte fått något mail att de är skickat och har ringt massvis med gånger utan något svar.

fick snabbt en faktura på grejerna så nu början man fundera vad som står på.

någon annan som beställt därifrån och hur funkade det ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har mailat i två veckorstid och testat ringa två gånger om dagen så tvivlar på tekniskt fel. Dessvärre har snackat med klarna nu och fick fakturan uppskjuten 1 månad så då borde det kommit fram om det kommet något paket.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Matthias

Du beställde lördag 29 juni kl 21:06. Därefter du har skrivit till oss i lördags och frågade till när paketet har skickats. Vi svarade samma dag (lördag) att paketet skulle skickas måndag.

Din paket kom iväg i måndags, och faktura blev skickat i måndags.

Du har idag skickad ett mail klockan 10:44 och frågade till ditt paket.

Vi har svarat dig idag kl 19:09, där vi skriver att din paket kom iväg i måndags som lovad, och om paketet inte kommer fram i morgon, vill vi kontakta DHL.

Jag har varat i Tyskland dom 2 senaste dagar, men där är inga telefonbesked från dig, så jag beklagar att jag inte har ringt tillbaka till dig. Men om inte du lägger en telefonbesked är det svårt. Men jag har svaret på dina mail varje gång med snabb respons. Så jag är självklart ledsen av att du är missnöjd.

Med vänliga hälsningar

Henrik på ATN

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Matthias

Du beställde lördag 29 juni kl 21:06. Därefter du har skrivit till oss i lördags och frågade till när paketet har skickats. Vi svarade samma dag (lördag) att paketet skulle skickas måndag.

Din paket kom iväg i måndags, och faktura blev skickat i måndags.

Du har idag skickad ett mail klockan 10:44 och frågade till ditt paket.

Vi har svarat dig idag kl 19:09, där vi skriver att din paket kom iväg i måndags som lovad, och om paketet inte kommer fram i morgon, vill vi kontakta DHL.

Jag har varat i Tyskland dom 2 senaste dagar, men där är inga telefonbesked från dig, så jag beklagar att jag inte har ringt tillbaka till dig. Men om inte du lägger en telefonbesked är det svårt. Men jag har svaret på dina mail varje gång med snabb respons. Så jag är självklart ledsen av att du är missnöjd.

Med vänliga hälsningar

Henrik på ATN

Det har inte kommit fram några mail alls till mig fören idag nu ikväll.

har skickat fyra stycken mail och väntat och väntat.

Måste ha strulat med tekniken då dessvärre om du svarat på mina mail.

då ber jag om ursäkt och väntar att paketet kommer fram snart. Borde vara hos mig innan veckan är slut då.

Mvh Matthias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...