Gå till innehåll

Pacific Sun hyperion S moonlight problem


msen

Rekommenderade inlägg

Jag får inte månljusets timerinställning till att fungera. Jag har ställt in att månljuset ska tändas kl 18 och slockna kl 21. Moonlight intensity 2%. Dark moon on. Moon time program förbockad.

Har någon en lösning på problemet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du informerade mig om samma sak och det fungerar ju då, men det här känns som en bugg.

Man måste ju kunna sätta sina egna tider för månljus kan jag tycka.

Tja, bugg eller att de tänkte att man vill ha månljus till efter midnatt vet jag inte... Men jag har föreslagit för PS att man sätter hur många timmar och minuter man vill att den ska vara igång istället för vilken tid den ska sluta.

Då behöver man inte ta hänsyn till att klockan nollas vid midnatt...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det finns nog många lösningar som är bättre än nuvarande :)

Det är nog väldigt många av deras kunder som stöter på detta "problem".

Mjukvara överlag verkar inte vara deras starkaste sida. Jag är inte alls missnöjd om nu någon tror det, lampan gör allt jag vill.

Men ser man till andra tillverkares mjukvara, som t.ex. Ecotechs så är det skillnad. Deras är mer färdig när den släpps, PS låter oss hitta bugga och uppdaterar på vägen ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du kör cycle, det gör nog inte jag. Då vet jag inte vad som gäller.

Som sagt, mjukvara och information är INTE PS starka sida.... ;)

Det skulle ha funnits information tillgänglig om man för muspekaren över alternativen eller dylikt. Sen borde man ju inte kunna ange tider som ändå inte fungerar osv.

Den är väldigt rörig. Det finns mer fel också enligt mig, som att man måste använda Read eller Probe på alla sidor för att få fram inställningarna man använder sig av istället för att mjukvaran uppdaterar alla sidor när man väl anslutit sig. Att det ens heter Read på vissa sidor och Probe på andra är ju fel bara det....

Man kan säga att de har en del att jobba på där :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...