Gå till innehåll

Watchman har dött, pistolräka ensam, går det få ihop räkan med ny watchman?


HumAnyt

Rekommenderade inlägg

Som rubriken, hade ett radar par i akvariumet som jag hade en hatkärlek till, det var watchmanen och pistolräkan, klart dyraste djuren i akvariumet med alla sniglar och erimiter som åker med, men jag gillar dom ändå! Men så var det de tråkiga, igår så hade watchmanen hoppat över avriningen(vad han nu gjorde där, det är i andra änden akvariumet och högst upp, så långt ifrån deras bo det går att komma) jag vet inte ifall watchmanen har blivit vräkt av räkan eller om det var efter jag matade dom som han försökte fånga mat. hittade honom i avringen iallafall, väldigt medtagen, han klarade sig dock inte. han blev sönderbränd utav min lampa :/ nu är frågan, finns det någon möjlighet att räkan och en ny watchman kan bli kompisar igen? Eller kommer räkan ta död på den? och hur får man dom att bli ett par isåfall? tvinga ihop dom i en påse? mindre kar? eller bara släppa i en ny watchman? Annars får jag nog ge bort räkan och skaffa ett nytt par, synd bara då räkan har blivit ganska stor och dessa två var dom första som köptes till akvariumet.

Mvh

Rasmus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...