Gå till innehåll

Sjuk clown, fenröta?


Rekommenderade inlägg

svårt att se något på din bild! försök gärna ta ett bättre foto!

kör du med ozon?

jag har lyckats 2 gånger överdosera ozon och då har fiskar skadat sig...

Jäkligt svårt att få bättre bild för den gömmer sig mycket bakom en "klippa" men ska gör ett försök ikväll när jag kommer hem.

Ja, har kört ganska hårt med ozon eftersom jag haft en del problem med vita prick, men har stängt av den nu...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har ni koll på redoxen? http://www.o3-technology.com/applikationer/ozon-behandling-av-vatten om man "fräser" fisk i ozon måste det väl lukta? En person med normalt luktsinne kan känna lukten av ozon vid 0,03 till 0,04 ppm. Säg mig fick ni halsont,torrhosta.illamående.huvudvärk?

Nej, har absolut ingen koll på det.

oscar, jag säger inte att det är ozonen som orsakar detta. men ett bättre foto hade nog varit på sin plats!

Nej, vet inte heller om det är ozonen som orsakat det men känns inte som att den hjälper. Började ju fastän jag körde med ozon...

Fortfarande svårt att få en ok bild, ser mycket värre ut nu :( men har iaf inte blivit värre sen igår...post-6576-14468933808397_thumb.jpgpost-6576-14468933808397_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...