Gå till innehåll

Tillväxtbilder på koraller


LN21

Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Tack, ja A. Validan är riktigt fräck.

Jag kör mina röda LED på ca 10W (har totalt 6 st 3Wattare som ja kör på halv effekt). Det är alltså ca 1% röda LED igång över karet.

Jag tycker att färgerna är rätt bra med så lite rött:):)

14630820579_94ff7661db_z.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt bra tillväxt på den jämfört med den ja har. Är mesta tiden under 400 Watt MH eller är den mesta tiden under din T5 ramp?

Gör som Anderas in med Era tillväxtbilder. Vi har alla något att tjäna på det som kommer fram:):)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt helt enkelt. Jepp det är den ja köpte en fragg av:)

Märklig korall den där. Här stod den helt still i det nya karet i ca: 2 månader och precis när bestämde mig för att flytta den så började den att växa. Så nu har den 4 dubblat sig på 6 månader. Den kommer aldrig att bli så stor som din korall på 2 år men nu trivs den iallafall. Den behöver liksom bo in sig och bli van på något sätt. Kommer dessutom ihåg den som lite mera gul än vad min är.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såhär växer det hos mig, första bilden tagen i februari 2014, andra bilden idag (2014-08-09). Ingen dundertillväxt kanske men det mesta har hänt senaste månaderna.

[ATTACH=CONFIG]117291[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]117290[/ATTACH]

Inte riktigt så imponerande som Irwin_fletch uppvisar men det växer i alla fall. =)

Svårt att se vad som menas..men är det en hysterix? alltså den som växt? isåfall är det grymt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...