Gå till innehåll

Moderatorer och Admin?


Rekommenderade inlägg

Varför kan man inte se vilka som är moderatorer här?, man får ju gissa sej till det om man behöver hjälp.

Jag tycker det borde stå ovanför respektives avatar går det att ordna?, det vore ju bra om man kan se det och på så sett kan lära sej vilka som är det.

Jag behöver hjälp med att flytta en tråd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det kan man ju :-) Det står på samma position som din "Jag stödjer SG" skylt på våra moderatorer. Kolla på ormet tex: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/member.php?6362-ormet

Nästan längst ned här på sidan "om saltvattensguiden" så är en lista på styrelsemedlemmar och moderatorer: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?131-om-saltvattensguiden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu pratar jag ju för mig själv men den knappen känns ju jätteallvarlig, personligen känns det ganska olustigt att trycka på den för något trivialt.

Det känns mer säkerhetspolis än snäll moderator över den. Om man behöver rapportera förtal som skrivs på forumet, olämpliga bilder eller något.

Då känns ett pm som ett mycket trevligare sätt att starta en kommunikation på :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu pratar jag ju för mig själv men den knappen känns ju jätteallvarlig, personligen känns det ganska olustigt att trycka på den för något trivialt.

Det känns mer säkerhetspolis än snäll moderator över den. Om man behöver rapportera förtal som skrivs på forumet, olämpliga bilder eller något.

Då känns ett pm som ett mycket trevligare sätt att starta en kommunikation på :-)

Hej!

Nej dra dig inte för att använda triangeln!

Den är bäst, då får vi alla meddelandet så att vi kan fixa. Dessutom om du står i det inlägget du behöver hjälp med när du rapporterar så får vi länken automatiskt. Det är inte bara de hemska sakerna som knappen är till för.... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

PM fungerar bra om man vill ha kontakt med en specifik moderator, men rapportera inlägget gör att alla moderatorer ser meddelandet så risken är mindre att den "missas" om personen är borta en tid med mera, men förstår vad du menar, att den känns lite allvarlig, finns ju möjligheter att fixa så det står nåt annat, eller att man fixar fler lätta sätt att nå moderatorsgruppen om det inte är problem med mera.. Vi får fundera lite på det...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...