Gå till innehåll

Jebao WP-10 stannar helt i night mode?


m0jjen

Rekommenderade inlägg

Hej!

Tänkte höra om någon här använder sig av Jebao Twin Linkage Controller med 2x WP-10 streamers.

Som rubriken antyder så stanna mina streamers helt när jag har igång night mode, redan mailat fish-street ang detta och fått en ny kontrollenhet men även där stannar de efter en liten stund när det blivit mörk och nightmode hoppar igång.

Någon som upplevt detta problem och eventuellt har en lösning?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en WP10, den stannade helt tvärt efter några månaders användning, drog jag ut sladden och satte i den igen så startade den och gick som vanligt, sen efter någon dag stod den still igen. Utöver detta slutade feed-mode knappen att funka, eller rättare sagt, knappen gick att trycka in och pumpen stannade, men så snart jag släppte den igen så gick den tillbaks till förinställt läge. Den höll alltså inte funktionen. Jag mailade till FS och de skickade en ny kontroll och ett nytt motorblock mot frakten på 12 dollar.

Har inte bytt motorblocket ännu då jag måste dra upp sladden till kontrollenheten genom skåpet och väntar med detta tills jag ser att den stannar igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet jag har är att när det blir mörkt och den hoppar i nightmode så går båda streamers ned till minsta hastighet. Efter en liten stund stannar båda samtidigt. Om man lyset på sensorn står de fortf still tills man drar ut o sätter i strömmen. I övrigt funkar de felfritt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...