Gå till innehåll

Nu slår Vandalen på stort! 630Liters projekt!


Vandal

Rekommenderade inlägg

Innan jobbet kopplade jag in gyren, jäkla gött flöde och mycket bös som blev upprört... Gillar den redan! Ska bara lära mig ställa in den ordentligt nu... Lyckades redan få en liten våg...

Imorgon hämtar jag clownerna och korallerna från gamla karet, kul att få tillbaka dem igen... Förhoppningsvis orkar jag med att sätta upp 300w razorn och ställa in den, men allt hänger på bakfyllan efter kvällens eskapader :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

mer inflyttat, vet att det går för snabbt men det rer sig... tre av mina damsels har gått under, en fjärde antagligen påväg =( men i övrigt ser allt tiptop ut...

idag flyttade två favior, en turbinaria och en zebrasoma desjardini in, riktigt snygga grejer och fet och stor kirurg som redan går och tuggar alger...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Grannen har klagat till värden på "nåt ljud" tydligen har det blivit resonans i väggen av min gyre, så jag kan inte köra den på mer än 40% :( och inga vågor :( själv har jag inte hört det, men så kan det gå... Pumpen ger ju ett gött flöde ändå, men jobbigt att inte kunna använda den fullt ut... I övrigt tuffar det på finfint, har limmat rn del fraggar från moose och skaffat en del nya koraller... Nu ska det bara växa...

post-2947-14468935332385_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...