Gå till innehåll

Intressekoll för en saltvattensträff (Göteborg)


PeterGG

Vilken dag passar?  

15 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

Hej!

Sist vi var hos Moose/Henrik, nämnde jag att jag avsåg bjuda in till nästa träff, någon gång under vintern... i år..

Nu blir det kanske många träffar i Göteborg, men jag betänkte följande: Höst och vinter är väl denna hobbyns tid... när våren kommer går många ut i naturen istället.. och sommaren.. då puttrar allting bara på... så om jag inte slår till i vinter.. hinner jag inte komma loss innan Moose bjuder in nästa gång...

Dessutom har det hittils bara vart Moose som bjudit in till träffar, nu har jag möjlighet att husera mer folk.. så då kan jag dela ansvaret med Henrik om intresset finns...

Länkar till hans träffar

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?61906-Intressekoll-Saltvattenstr%E4ff-hos-Moose

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?31032-Tr%E4ff-hos-Moose-i-g%F6teborg-6-dec

Länk till mitt akvarie...

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?59004-PeterGG-s-540L-2-(take-7)&p=606905&viewfull=1#post606905

Förslag på datum.

Lördagen den 6e December (dvs helgen innan lucia... efter Lucia drar julen igång... och då får vi väl fokusera på den)

Lördagen den 31e Januari (någon gång när saker och ting är på väg tillbaks till vardagen?)

Vet inte om det fortfarande går att göra en omröstning här.. knappen finns, men verkar inte funka...

Vill någon komma? och vilken dag är att föredra?

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag röstar för 6:e december, men vad som är mest avgörande för min del är vilken tid på dagen det sker.

PS... det står 31:e december istället för 31:e januari i omröstningsalternativen... DS ;)

Skit också!!!! hoppas det framkommer att jag inte avser nyår.... =))

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite förundrad över procentsiffrorna - 4 röstande och 5 röster. 75% för 6 dec och 50% för den 31/1. Jag tror att omröstningen är riggad - det lär vara stora ods på Svenska spel - vart har vi Notarius Publicus frågar vän av ordning så send the marins!

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Lite förundrad över procentsiffrorna - 4 röstande och 5 röster. 75% för 6 dec och 50% för den 31/1. Jag tror att omröstningen är riggad - det lär vara stora ods på Svenska spel - vart har vi Notarius Publicus frågar vän av ordning så send the marins!

MVH Lasse

som du ser så är det 8st som röstat nu men 10 röster då 2 personer röstat på båda dagarna.

Thats it ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Hej.

Dags att väcka liv i omröstningen?

Är det fler som vill komma...

Mitt förslag är att vi låser 31 Januari... De flesta som kommenterat har föreslagit den tiden, trots omröstningen visar motsatsen, men det hade blivivt lika om Lexwin lagt en dubbelröst...

Bekräfta gärna att ni kommer.. och hör av er om ni får förhinder.

Tidpunkt.

Vi startar 13.00 ? Kaffet är klart till 13.30 ngt...

Väl mötta

Peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Hej.

Nä, det är det inte. Nu är det dags att sparka liv i träffen.... rista av sig julmaten...

Vilka kommer? Var vänliga åter bekräfta !

Kommer.

PeterGG

Mobster

Tidigare anmält intresse

Wrang

Kulin

Richard-GBG

Hassel

Lexwin

Moose

Pasaputte

Septimus

Nya är varmt välkomna också!!, tar utan vidare emot 15+ pers

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...