Gå till innehåll

Strålande Besked


Axxe

Rekommenderade inlägg

underbart. Se bara till att plånboken och tiden har tid att fylla och sköta det så har du ett långt förhållande framför dig. Annars kan det ta slut fort ;) förhandlade mig till ett 4-500 liters som uppgradering från mitt 130 för någon månad sedan. jag förstår din lyckokänsla

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Budget finns för ett sådant kar, dessutom med 4 barn o flertalet andra djur så är man redan rätt bunden till hemmet så tid för skötsel finns det med, ingen risk att vi får någon djurvakt ändå -Tummen upp Bara kul med när ens hobby uppskattas så mkt av familj o vänner att de ser fram emot uppgraderingarna och har full förståelse för kostnaderna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sambon tycker om mina kar, såpass mkt att hon vill att jag sätter upp ett stort kar i vardagsrummet till sommaren. Det var helgens höjdpunkt :) Ville bara dela med mig av min glädje.

Roligt var rädd om henne ;) låter som en förståndig kvinna lycka till med nya karet mvh Ola. .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir som sagt framåt sommaren, har några funderingar men den exakta budgeten får bestämma i slutändan, vem vet hustaket kanske måste läggas om o då blir det ett nano -Tummen upp

Men måste säga att redsea reeferserien lockar mkt. Får se vad recensenterna tycker o skriver om dom när de släpps.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...