Gå till innehåll

Tips på ytavrinning till Juwel Lido 200?


dimaz

Rekommenderade inlägg

Jag köpte en tunze 1074/2 överrinningsbox i lördags. Den ska installeras ikväll, faktiskt även den på ett juwel lido 200. Får se hur den funkar när jag får igång allt.

Det där lät ju riktigt bra xlnz! Har kikat på den jag också, du får jättegärna slänga upp lite bilder på apparaten före och efter montering :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har tyvärr hunnit montera den redan så före bilder blir svårt nu. Jag har inte fått den riktigt så tyst som jag vill ännu men jag ska testa med lite annan slang till den. Fungerar riktigt bra, startar upp varje gång efter att jag stängt av returpumpen osv. Ska se när jag hinner fixa bilder åt dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har tyvärr hunnit montera den redan så före bilder blir svårt nu. Jag har inte fått den riktigt så tyst som jag vill ännu men jag ska testa med lite annan slang till den. Fungerar riktigt bra, startar upp varje gång efter att jag stängt av returpumpen osv. Ska se när jag hinner fixa bilder åt dig.

Några bilder ännu??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

sD1AE4

Så ser den ut installerad. Syns inte så bra tyvärr. Jag kan försöka ta lite flera bilder nu då jag har ledigt från jobb en vecka.

Ser tyvärr ingen bild :(

Lägg gärna upp flera stycken ur olika vinklar då jag verkligen är sugen på att skaffa en likadan till ett likadant kar :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...