Gå till innehåll

Grotech TEC 1NG


Andreas_Lindholm

Rekommenderade inlägg

Jag är ute efter en "enkel" doserpump och har funderingar på balling light eller annan spårelement dosering. Vill ta ytterligare ett steg i hobbyn och funderar mer och mer på färgglada pinnar. Börjar nu bli mer teknikintresserad och vill prova ett jämnare och smidigare sätt att tillföra spårelement (eller något annat sköj) per automatik så att säga.

mvh ante

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut, väljer jag balling blir det doserpump med 4-kanaler. Nu önskar jag prova tekniken först och vill dosera t.ex spårelement, kolkälla eller liknande. Är dock fundersam då intresset för stenkoraller ökat markant. Jag kanske gör slag i saken och tänker om, intresset för hobbyn har ju inte minskat om jag säger så...:)

mvh ante

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Priset på 3st coralbox ligger väl på 90 dollar och dom tar bara upp ett vägguttag då man kopplar dom till varandra (om jag förstått det rätt) ska man upp i tre pumpar av tex grotech eller liknande blir det rätt mycket dyrare. De pumpar med 3 kanaler i samma prisklass från jebao etc har jag hört en hel del dåligt om.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...