Gå till innehåll

ReefAngel, någon som kör doserpump?


Jim_J

Rekommenderade inlägg

Hej!

Det finns ju några som kör ReefAngel här, men är det någon som kör doserpumpar genom RA?

Jag tänkte mig att man kan köpa lösa pumphuvuden för en spottstyver och styra genom RA. Innan jag uppfinner hjulet på nytt, är det någon som har erfarenheter av detta?

MVH

Jim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den finns tyvärr inte längre.

Vad är det för pumphuvud du köpt? Om jag förstått det rätt så styrs de flesta med PWM, går det att ställa på en fast nivå?

Jag har köpt RA power expansion med 8 12V uttag, och tanken är att använda denna och bara styra tid på / av med RA

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för pumphuvud du köpt? Om jag förstått det rätt så styrs de flesta med PWM, går det att ställa på en fast nivå?

Jag har köpt RA power expansion med 8 12V uttag, och tanken är att använda denna och bara styra tid på / av med RA

Det blev något slumpmässigt pumphuvud på ebay, mest för att testa och leka lite med. Jag styr mina befintliga doserpumpar med 12V power expansion och tanken även för mig är att använda den till den nya fristående pumpen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...