Gå till innehåll

Thailand på tisdag!!!


Johan

Rekommenderade inlägg

Då var det dax!

flyget går på tisdag, målet är krabi och railay beach!

sedan vidare till phi-phi, koh ngai samt koh lanta ,

har minst en snorklingstur inlagd koh Haa, och hoppas på att kunna komma i väg på en till koh rok,

har varit på koh ngai tidigare och vet att utanför hotelstranden finns ett fin fin rev :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På Koh Rok är det riktigt bra! Har varit där två gånger och det var super. Musslor som var en halvmeter över manteln, barracudor, clowner, kirurger, kejsare och fjärilsfiskar. Stötte på en stor brun havsabborre och flera muränor.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Från Koh Lanta så går det båtturer till Koh Rok och dom har även en tur som heter typ 5 stop snorkeling eller liknande. Kul stop med bland annat Emerald Cave, mjukis rev, rev från land och mer sps dominerade rev. Missa inte varanerna på Koh Rok. På Railey tycker inte jag att snorklingen var någon höjdare men annars nice ö. Koh Samui hade jag också riktigt nice snorkling på och i närheten. Men dit skulle väl du inte nu? Fick världens bästa hummermiddag av deras borgmästare när jag var där =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...