Gå till innehåll

Cleaning out the rocks!


papi

Rekommenderade inlägg

Haha det var en anorlunda lösning. Borde funka bra det där. Kanske skulle testa själv ;)

Det fungerar! Har en ganska stark pump avsedd för filter på sugsidan. Då går det lätt att koppla fast sugslangen som leder till tandborsthuvudet.

Jag har en del algproblem vilket föranledde uppfinningen. Annars borde det ju inte behövas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

rapportera gärna hur tandborsten mår efter några omgångar ! :)

Håller bra så långt! För att komma åt bättre kan det vara smart att sätta pumpen längre bak på tandborsten samt att korta ner "utblåsningsrörer" så mycket det går.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska lik denna http://www.algaemower.com har kört den sedan några år men klen motor och kvalite men tanken är grymt vettig, men din har en fördel man kan både borsta tänder och köra karet

Websidan är rätt kass men förstår jag det rätt att den suger och har ett filter? Det jag skulle vilja förbättra på min modell är främst filtret. Även om det är en extremt finmaskig håv kommer en del damm genom och det blir lite grumligt ett tag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...