Gå till innehåll

Uppmaning angående betalning via BG


Edward

Rekommenderade inlägg

Ni som väljer att betala ert stödmedlemskap via bankgiro vill vi uppmana att få med användarnamn när ni skickar iväg betalningen.

Annars så ser inte vi vem pengarna kommer ifrån, vi har inte heller någon möjlighet att göra en återbetalning!

Ni som vet med er att ni kan ha glömt att uppge användarnamn och ej fått ert medlemskap registrerat, Hör av er till antingen mig eller Tribiani via PM så

hjälper vi er att lösa detta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan tycka att texten på sidan om hur man blir stödjande är ganska tydlig att man ska uppge åtminstone användarnamn. Samma princip som när man betalar sina räkningar via BG så måste man uppge någon form av OCR eller avinr för att företagen ska veta vem pengarna kommer ifrån. Men har du några förslag hur vi ska kunna göra det ännu enklare så lyssnar vi.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag kan se så gäller det enbart paypal att man ska skriva forumnamn. Skriv som ni har gjort med medlemsförmåner, om vad som ska skrivas in när det gäller betalning av alla dom olika betalmetoderna eller några "t ex bilder". Borde ju underlätta för er när det står tydligt hur man ska göra;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag kan se så gäller det enbart paypal att man ska skriva forumnamn. Skriv som ni har gjort med medlemsförmåner, om vad som ska skrivas in när det gäller betalning av alla dom olika betalmetoderna eller några "t ex bilder". Borde ju underlätta för er när det står tydligt hur man ska göra;)

Ovanför betalningsrutan står det "Ange alltid Forumsnamn, Efternamn, Förnamn" men visst kan vi fixa liknande bilder för BG och swish.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vore intressant o veta fördelningen av inbetalningarna via bankgiro, paypal och swish.

Vilken betalning föredrar ni?

Swish är det som används mest nu och det är faktiskt bäst för skulle någon glömma att skriva sitt användarnamn så är det enklare att spåra avsändaren.

Jag kan inte fördelningen mellan de olika alternativen på rak arm men kan ta reda på det om du vill veta.

Jag skulle nog vilja rangordna dem så här: 1. Swish, 2. Paypal, 3. Bankgiro.

Mvh Daniel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man meddela att man betalat in via swish? Betalade för några veckor sedan men det står fortfarande att jag endast betalat till slutet av denna månad...

Nejdå det behövs inte sålänge användarnamn kommer med, Din betalning är registrerad men datumet i profilen är bara inte uppdaterad. Jag håller på och strukturerar om i mina listor så jag ligger lite efter just nu med datum uppdateringarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...