Gå till innehåll

Profilux 11 Plus


boman

Rekommenderade inlägg

Hej köpte en Profilux11 Plus som även är uppgraderad. Nu till frågan, var hittar jag information om inkoppling av denna både gällande kabeldelen och programdelen. Är inte speciellt hemma på detta så behöver nybörjar instruktioner samt ställe där jag kan köpa kablar som saknas. Så här ser tanken ut för anv, till en början ut.

Detta har jag:

Profilux11 Plus samt utbyggnadsdelen.

PH - mätning

Salt - mätning

GHL - doserrpump med 4 uttag. Dock den som man styra direkt ifrån, men borde väl ändå gå att köra igenom datorn ?

Strömkabel:

 

Vill förutom detta även köra Tunze pumparna x4 som i dag körs med 7096 styrenheten. Såg att det fanns kablar pluss splittar för att kunna köra dessa.

? är också hur jag kan göra med belysningen som i dag är 10x80w - T-5 sittande på mitt RSM 650s

 

" Vore mycket tacksam för hjälp att komma igång med detta som just för tillfället känns som överkurs, men om man bara kommer igång så kan man lära sig under tiden.

Mvh Jan Boman PS: hoppas detta är rätt plats för detta annars får ni flytta mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en GHL 2 Plus du köpt?

 

 

Kolla på GHL sida https://www.aquariumcomputer.com

 

Biotedmarin har massor av GHL prylar hemma å på lager, ring och kolla vad han har inne.

 

för att styra dina lampor så måste de vara dimmbara 1-10V är dom detta?

för att köra dina punzepumpar så behöver du 4st kablar tunze 1 och tunze 2 och ev splitter så kan du köra 4st

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...