Gå till innehåll

Triton Lab, verksamma?


Ilma

Rekommenderade inlägg

Jag hade också ett test som skulle skickas till en svensk adress men han verkar inte skicka dom vidare längre så antar att de företaget inte var så kundvänligt.

Men i alla fall så kontakta jag triton-test och dom kollade upp ordentligt att dom inte fått in något test och sen skicka dom ett nytt. Mycket bra service från triton-test så tummen upp för dom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja där ser man...

jag köpte ett gäng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera då. 

Får väl ta det som lärpengar ;-)

Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till?

tack ska n ha!

Magnus

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

10 timmar sedan, Ilma sa:

Ja där ser man...

jag köpte ett gäng med tester som var föradresserade. Man tror ju att det ska fungera då. 

Får väl ta det som lärpengar ;-)

Lika bra jag adresserar om de jag har kvar. Vilken adress ska jag skicka till?

tack ska n ha!

Magnus

Som jag skrev så kontakta triton-labb så får du säkert ett nytt test så slipper du ligga ute med läropengar ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom förbättrar hemsidan under veckan för att bli tydligare och bättre enligt Ehsan Dashti. Sen är det fler maskiner på gång så att det ska gå snabbare att få svar framöver. Så dom verkar verksamma i högsta grad :) 

Bioted är deras svenska kontakt nu om man vill fråga på svenska. 

/ David 

 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick detta svaret på fråga om hur länge man idag behöver vänta på sitt svar. (har själv väntat 8dagar sedan Triton mottog vattnet)

 

Due a technical issue encountered during upgrading the security on the server we have been unable to process some samples for analysis.

 

We have surpassed the 10,000 users threshold and with that we needed to be able to continue to provide a secure service for our customers. Security of personal details of our customers is of upmost importance to us.

 

With the upgrade to the website itself happening at the same time unfortunately this meant further disruptions to services. We are working on these issues currently and hope to have full functionality returned very soon. As a result however the time taken to process analysis has become too long and we have therefore decided that we will not analyse any samples over two weeks old. We would therefore request that users send in new samples for analysis. This will of course be at our cost.

 

If you have been waiting for 2 weeks or more for your analysis then you will receive 2 free ICP test kits, please provide your home address.

 

We apologise for the inconvenience that this has caused

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är första gången man skickar, så tar det litet mer än en vecka.. När jag inte fick mitt efter två veckor, så mailade jag och då kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod så kom provsvaret.

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

2 timmar sedan, per.w sa:

Om det är första gången man skickar, så tar det litet mer än en vecka.. När jag inte fick mitt efter två veckor, så mailade jag och då kunde de inte hitta vattenprovet, men efter att vi mailat litet och kollat id-kod så kom provsvaret.

 

tror inte det har med första gången att göra...utan att dom har olika mkt att göra, eller att ett prov kommit bort såklart.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...