Gå till innehåll

Förbättrat Aktivitetflöde "Vad är nytt?" och Sök


Rekommenderade inlägg

  • 2 månader senare...

Vet inte om detta är rätt tråd att ta upp det i men jag saknar tydliga notifikationer när något nytt postas i en tråd man följer. Nu kanske jag har missat något men man får väl bara mailbekräftelse? Vore bättre med en ikon som lös upp liknande den för nya meddelanden.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer fler förbättringar i "Vad är nytt" i version 4.1.13.2 och de verkar förbättra den funktionen allt eftersom.

 

Angående din fråga @Twix så kanske följande hjälper dig lite. Vet ju inte riktigt hur dina inställningar ser ut.

 

Klicka på Följ detta (röd markering).

folj_detta.png

 

 

Välj Ändra hur notifieringen skickas (röd markering).

folj_detta2.png

 

 

Markera En notifiering när nytt innehåll postas (röd markering).

Man kan även markera om man vill följa sina inlägg man har startat eller svarat på automatiskt (blå markering)

Avsluta med Spara.

folj_detta3.png

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo som du visar på bilderna är så jag brukar göra. Men nu när du taggade mig koom det upp en röd markering och det är precis det jag vill ha fast direkt det postas något nytt i ett ämne jag följer. Sen när vi ändå kommer med kritik så är det störigt att väldigt många länkar till ämnen här på forumet bara leder till startsidan, men det kanske beror på fel i databasen sen flytten? 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...