Gå till innehåll

Kontakta diamant-aqarien


Vidofner

Rekommenderade inlägg

Har försökt få kontakt med diamant aquarien sen två veckor tillbaka nu utan att ha fått ett enda svar. Har skrivit till info@diamant-aquarien.de.

Ni som haft kontakt med dem, har ni kontaktat dem på något annat sätt eller har de kanske semester och inte svarar då?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte heller nåt svar, gissar på semester.

Tycker generellt sett att de varit klena på kommunikationen. Jag fick ett mail där det stod att de bara behövde mitt telefonnummer innan de skulle börja tillverka mitt akvarium. Sen gick flera veckor och inget hände, då mailade jag igen och undrade när det skulle bli klart och fick till svar att de väntade på en delbetalning innan de började tillverka det. Sen har jag betalat och meddelat detta men har vare sig fått nån bekräftelse på detta eller svar när jag efter flera ytterligare veckor mailade igen för några dagar sen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft bra respons men nu sämre men antar att det är sommar tider. Jag har iallafall betalt in de 300 Euro som de skulle ha som start avgift men ej fått nån återkoppling.

 

Har använt denna adressen:  info@diamantaquarien.de

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

15 minuter sedan, wrang sa:

Har haft bra respons men nu sämre men antar att det är sommar tider. Jag har iallafall betalt in de 300 Euro som de skulle ha som start avgift men ej fått nån återkoppling.

 

Har använt denna adressen:  info@diamantaquarien.de

 

Samma adress har jag använt. Gissar på semester...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har ni gjort när ni beställt, har alla mailat mått och ritning och fått offert eller någon som helt enkelt lagt kar från deras hemsida i varukorg och beställt via hemsidan utan mailkorrespondans?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har ni gjort när ni beställt, har alla mailat mått och ritning och fått offert eller någon som helt enkelt lagt kar från deras hemsida i varukorg och beställt via hemsidan utan mailkorrespondans?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Jag ritade själv och fick en offert.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Mailat med ritning jag gjort i schetchup men även måtten i text

Tex

- Aquarium 107x74x70cm (LxTxH)

- "Optiwhite" 2x 107x70cm + 74x70cm

- Überlaufschacht mit Kamm in the middle against short side with plain glass 74x70 with 3 holes for 2x25mm and 1x32mm PVC

- Überlaufkamm mit Tasche. 25mm Zahnung.

Bohrung im Glas:2x 35mm + 1x45mm***

Lite rörigt kanske men bättre att blanda så de förstår då de bara svarar på tyska

/Christian

Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fick svar av dem idag. Dock inte mkt till svar då de ville ha mina kontaktuppgifter innan de gick vidare

Samma för mig å inget mer så jag betalde in till deras iban nummer som står på offerten så hoppas man att detta funkar.

/Christian

Skickat från min iPhone 6s med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...