Gå till innehåll

Radion gen3 vad ingår?


Romland

Rekommenderade inlägg

Tjena!

 

är sugen på att köpa radion xr30 men priset är högt och jag bet inte riktigt vad som ingår i paketet. Får man med någon upphängning? Eller måste man lägga ut 500 till för att ens få upp dom över karet?

 

för övrigt står det mellan 2 Kessil ap700 eller 3 radion xr30 g3 PRO 

 

Karet är ca 160 cm långt

 

mvh

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ljusramp, transformator/driver och kablar är det som ingår.

Så du behöver RMS (tankmount) eller wire-kit för upphängning. Ska du hänga upp fler än en finns rail-kit (dyra såklart) för att fästa ihop allt till en "enhet", men det funkar med t ex borrad alu.tröskellist om du inte är så bekymrad över utseendet.

 

Jag har två XR30 över mitt 160cm (längsmonterade) och det är bra ljus över hela längden. Kessil har jag ingen erfarenhet av.

Ändrat av BatmanGefle
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då blir det ju lite skillnad om du skall ha ett par, tre st (men ett hang-kit räcker för flera armaturer; fästs ytterst på de yttre armaturerna och rail (eller hemmagjorda dito) mellan dem).

Jag brukar försöka beställa från svenska handlare, även om det blir lite dyrare, för att stödja dem så gott jag kan. Men någonstans går ju smärtgränsen...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...