Gå till innehåll

Medlemskarta


Tribiani

Rekommenderade inlägg

Nu finns det en ny funktion där man kan lägga in var man bor. Ett väldigt praktiskt hjälpmedel för att hitta andra saltisar i sin närhet. Här går det även att hitta våra annonsörer. Medlemskartan hittar du under Om SG eller via denna länk -->.

 

En liten manual håller på att sättas ihop och kommer att finnas under Artiklar -> Guider -> Forumguider när den är klar. Länk -->

 

Man måste vara registrerad på SG för att kunna se Medlemskartan.

 

medlemskarta.PNG

 

  • Gilla 2
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nej länken funkar inte som länk utan man pekas på fel adress. På nått sätt så smyger det in ett extra / efter saltvattensguiden.

Det ska vara

https://saltvattensguiden.se/membermap/

Sen så då man söker efter sin adress så finns den ej i sökfunktionen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

@BatmanGefle, jag testade på min mobil nyss och då funkade det. Jag har en Android med Google Chrome. Jag får titta lite närmare på det i eftermiddag när jag är hemma. Har du en iPhone eller Android? Vilken webbläsare använder du i mobilen? 

iPhone med Safari (Tapatalk som jag läser guiden med öppnar alla länkar i Safari automatiskt).

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, wrang sa:

 

 

nej länken funkar inte som länk utan man pekas på fel adress. På nått sätt så smyger det in ett extra / efter saltvattensguiden.

 

Det ska vara

 


https://saltvattensguiden.se/membermap/
 

 

 

 

Sen så då man söker efter sin adress så finns den ej i sökfunktionen.

 

Märkligt för att jag kopierade adressen rakt av från webbläsaren. 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, BatmanGefle sa:

 

 

iPhone med Safari (Tapatalk som jag läser guiden med öppnar alla länkar i Safari automatiskt).

 

Skickat från min iPhone med Tapatalk

 

Det har ju varit en del annat strul med Safari och iPhone innan så jag undrar om det är med IPS som ställer till det. Det finns en ny uppdatering av IPS så får lägga in den o se om felet försvinner.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

 

Det har ju varit en del annat strul med Safari och iPhone innan så jag undrar om det är med IPS som ställer till det. Det finns en ny uppdatering av IPS så får lägga in den o se om felet försvinner.

Går man in via "Om SG" fungerar det perfekt, så jag tänkte bara att länken var dålig.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...