Gå till innehåll

Tips på ny belysning!


Conan

Rekommenderade inlägg

Funderar på att byta belysning till min balja. Har idag 4st Maxspect Razor 16k 160w, varav en är trasig. Nöjd i det stora hela med dem, men ... De har strulat en del. Funderar på att göra en ny set-up. Men det handlar ju om en del slantar så tar gärna inlite tips och åsikter från er andra om vad ni rekommenderar och varför! :)

 

tack på förhand!

Conny

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Conny , kolla här , dom är snorbilliga på MH  ,http://stores.ebay.de/Fish-Fever-Bobingen-Heimtierbedarf/Beleuchtung-/_i.html?_fsub=4996628011&rt=nc&_ipg=192

deras 180cm  159 euro , 3x250w MH och 2st 54w T5 ,och det är med ljuskällor , och endast 12,9 euro i frakt , kollar du runt så är frakten för en sån ramp  159 euro, 

det är ju lätt at kapa av dom till 150cm , sitter själv och funderar på en sån , jag har ett 60 kar och ett 120 kar ,

billigare ljus går inte att hitta ,

Mvh Stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, stigigemla sa:

När man läser beskrivningen på Stefans länk framgår det att det är en kundretur som reparerats av en kunnig, av fabrikanten godkänd handlare. Så det lär inte finnas många av den. 

Det står iofs nya på beskrivningarna - och det verkar ju finnas ca 5 av varje modell. Vart såg du att det skulle vara garantireparationer?

 

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Stig , är inte riktigt med på vad du menade ?  han har 5st i lager och en såld , av den ramp jag menade, 

Om de är en retur eller garantiärende , då borde ju du som handlare vad som räcker för att returnera något ,

Det räcker ju med att kartongen är öppnad eller skadad , 

och det är fullt tillräckligt för att nått ska returneras ,

En del Juwel och en del Eheim skulle tillbaka till Tyskland ,

allt annat som är tillverkat i Kina och det är det mesta i dag det åker i en sop container, 

Jag länkade  bara en billig ramp med lågt fraktpris , jag läste inte det finstilta , tur att du är vaken (OBS Stig detta är ingen kritik OBS)

Men kunskap är aldrig fel , 

Mvh Stefan

 

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...