Gå till innehåll

E-mail, vid nya inlägg


Rekommenderade inlägg

Jag har tidigare fått e-mail när det kommit nya inlägg i trådar jag följer. De har slutat att komma varför jag skulle säkerställa att det inte blivit fel e-post adress anmäld till SG. När jag försöker ange min e-post adress får jag bara till svar att en annan användare redan nyttjar den adressen, den andre användaren måste vara jag själv.

 

Hur ska jag göra för att få e-post när tråd jag följer uppdateras?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har testat vår utgående e-post och den fungerar @Sillen. Har du tittat igenom dina inställningar?

 

Man kan göra inställningar för hur man vill få påminnelserna för varje enskilt ämne eller...

Följ detta.png

 

Notifieringsinställningar.png

 

 

... få en översikt på samtliga ämnen som man följer om man klickar på sitt namn uppe i menyn och sedan på Följt innehåll.

Följt innehåll.png

 

Här kan man ändra inställningarna för ämnena man följer.

Ämnen jag följer_ändra inställningar.png

 

Hoppas att detta hjälper dig :)

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

@Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

6 timmar sedan, Vidofner sa:

@Sillen: har du kollat din skräppostkatalog? Kan ju vara så att din mail anser det vara skräppost precis som för @danne031? Om inte så får du gärna PM:a mig vilken emailadress du anser vara den rätta. Jag har kollat vilken mail du har registrerad hos oss så jag vill bara dubbelkolla så den du tror stämmer faktiskt stämmer :).

Mina problem löste du tidigare, har fungerat utmärkt sedan dess!

 

TACK

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...