Gå till innehåll

Duktig elektriker sökes:)


Nelli

Rekommenderade inlägg

Hej, jag har en liten led ramp, som jag var riktigt nöjd med, tills igår. Alla dioder fungerar men något fel med kontroll panelen. Har öppnat rampen... men det är alldeles för mycket kablar:) Så om det finns nån kunnige i STHM trakten, som skulle kunnat hjälpa med reparationen, vore tacksam! mot betalning, förstås:)

led.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nej, själva rampen fungerar... fördelat på tå olika delar - med diverse spektrum. Man kan on/off de separat. det är nån kontakt som krånglat hela tiden (visa tryckningar krävdes för att sätta igång blåa delen) men till slut har kontakten börjat spöka och kontrollpanelen verkar få signal  on/off men några sek mellanrum. det är nånstans mellan KP och blåa delen som kontakten blev oregelbundet. därför är det synd att bara kasta den.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

inte riktigt:) om jag stänger av den blåa delen fungerar allt som det ska. det är kontakt mellan blåa delen ock KP som satt inte riktigt från första början och till slut - antigen gick av eller ger oregelbundet signal.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...