Gå till innehåll

köpa fisk


Hella42

Rekommenderade inlägg

Jag gillar Triton i Täby skarpt, de är trevliga, hjälpsamma och roliga. De verkar dock ha hög omsättning på fisk, jag har vart där ett par gånger senaste veckorna och de har blivit mindre och mindre fisk. De lär väl fylla på snart. Kanske säljer de mycket nu för Aquastockholm har lagt ner. Hur som helt skulle jag nog ringa om de är något speciellt du vill ha.

 

Zoo.se i Bromma har oftast mycket fisk. Jag försöker handla det mesta på Triton men jag har köpt någon håv m.m på zoo.se. Ingen riktigt känsla där, känns mer som ett ICA Maxi om du förstår vad jag menar. Pallar med hundfoder etc... detta är dock min personliga åsikt. Ibland när jag har vart där sprudlar de av liv och fisk och ibland ser de riktigt sorgligt ut med döda djur och lite fisk. 

 

Akvarielagret i Bromma är ett kul ställe men mest sötvatten. De har en liten avdelning salt och när jag var där förra veckan såg det trevligt ut men några lite udda Clownarter.

 

Vet inte om det finns några fler i Stockholm.?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

zoo.se Handla jag mycket av förr i tiden innan dom byggde om. Då var det enligt mig hur kul som helst med massor av roliga saker akvarium o allt men efter ombyggnad så var jag där ett par gånger o varje gång så såg det helt dött ut som om dom skulle lägga ned eller något. Triton har jag bara varit på en gång då byggde dom om jätte länge sedan kan tänka mig att dom är bra köpt en del på nätet där. Akvarielagret har jag köpt lite av förr finns mycket att kolla på då är några år sen jag var där.

För mig idag så när jag ska köpa något så blir de korallfisken i Linköping. 

  • Gilla 1
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...