Gå till innehåll

Fel idag med sidan?


Rekommenderade inlägg

@wrang har du möjlighet att kolla i safaris debug-verktyg "web inspector" och se om du får något uppebart fel där? Det bör så fall synas i "console" eller "network" fliken. Om du inte redan har testat det så får du gärna se till att rensa din browsers cache samt se till att du inte sitter på något annorlunda uppkoppling så som VPN eller liknande som kan ha en brandvägg som blockar din trafik.

Jag har själv inte möjlighet att testa om jag får felet då jag kör windows och apple verkar ha slutat supporta safari för windows.

 

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samma fel ändå kör med iPhone å tömt alla flikar
IMG_0845.JPG
Vet ej hur jag tömmer cahs i en iPhone

Kan inte ens byta tema längst ner på sida

Skickat från min iPhone med Tapatalk



Hittade det under inställningar - Safari - Rensa historik och webbplatsdata
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • 6 månader senare...
Nu kommer detta ca varannan dag. Känns som det blir oftare. Fått byta till chrome men är likadant i både chrome och safari. Går det inte att lösa ? @Vidofner @freguzMfl ?
Det är svårt att felsöka något när jag inte kan återskapa felet. Som webbutvecklare kan jag väl dock känna igen felet som troligtvis beror på att CSS inte kan laddas. En möjlig orsak är antingen att servern är seg men mest troligt är nog att du sitter på en långsam 3G uppkoppling eftersom du säger att det bara händer på mobilen.
Hur CSS och JavaScript är placerade i DOM:en har jag inga direkta synpunkter på heller. De ligger i enighet med hur man brukar/bör göra
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...